سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم کدام پارک‌ها و بوستان‌های مشهد دارای مجموعه‌های بازی برای کودکان هستند؟ عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهم‌سطح ابوطالب‌شرقی در مشهد به‌زودی آغاز می‌شود ۲۱۷ هزار نفرشب ظرفیت اسکان رسمی مشهد، میزبان زائران تابستانی می‌شود رمزگشایی از نام محله «خین عرب» مشهد که قدمت چهارصدساله دارد
سرخط خبرها

رويداد بزرگ كشوری مشهد شهر دوستدار دوچرخه برگزار شد | شورای ششم توجه ویژه‌ای به دوچرخه‌سواری بانوان دارد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۵۷۸
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
رويداد بزرگ كشوری مشهد شهر دوستدار دوچرخه برگزار شد | شورای ششم توجه ویژه‌ای به دوچرخه‌سواری بانوان دارد + فیلم
رئیس هیئت دوچرخه سواری‌ خراسان رضوی گفت: توجه مجموعه شورای ششم برای اولین بار و به صورت ویژه به دوچرخه‌سواری بانوان بوده، علیرغم اینکه ممکن است در مضان اتهام باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری امروز، ۳۱ خرداد ماه، در رويداد كشوری مشهد شهر دوستدار دوچرخه که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته دوچرخه‌سواران استان به دریافت ۵ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۴ مدال برنز کشوری و ۲ مدال طلا و یک مدال برنز برون‌مرزی مفتخر شدند. در تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی اکثریت از مشهد و استان خراسان رضوی بودند.

وی افزود: ماموریت جدی شورا و شهرداری در خصوص این ظرفیت علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری در گام اول توجه به حوزه همگانی دوچرخه‌سواری است که قله آن به ورزش قهرمانی تبدیل خواهد شد. باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کنیم تا پرچم کشور را در بازی‌های برون‌مرزی بالا ببریم و نام استان خراسان رضوی و شهر مشهد را در مسابقات ملی بیش از پیش پررنگ کنیم.

طهوریان عسکری با بیان اینکه امروز همراهان بایدو در مشهد بیش از ۲۰ هزار نفر هستند، عنوان کرد: بایدو در سطح کشور بی‌نظیر است. شبکه دوچرخه اشتراکی بسیاری از شهرها و‌ کلان‌شهرها تعطیل شده اما بایدو می‌درخشد و این خدمت را غیر از مشهد به شهرهای دیگر نیز عرضه می‌کند. اگر این تلاش‌ها نبود قطعا مجموعه وزارت کشور برای اولین بار گواهینامه مشهد شهر دوستدار دوچرخه را اعطا نمی‌کرد. مشهد می‌تواند این ظرفیت را به یک ظرفیت چند ۱۰۰ هزار نفری تبدیل کند.

عضو شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: امیدواریم فروش اقساطی ۸۸ هزار و ۸۸۸ دوچرخه با همکاری بانک مهر مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد و خودروهای تک‌سرنشین را کنار بگذارند. این موجب کاهش آلودگی هوا، اداره بهتر شهر، کاهش ترافیک و افزایش سلامت جسم و روح همشهریان خواهد شد. امیدوارم شهردار و معاونت حمل‌ونقل برای همشهری‌هایی که از شبکه بایدو استفاده می‌کنند بسته‌های تشویقی خوبی را طراحی کنند. اگر این اتفاق حتی برای خانواده ۳۰ هزار نفری کارکنان شهرداری نیز در نظر گرفته شود، می‌تواند کمک‌کننده باشد.

مجید طهوریان عسکریرئیس هیئت دوچرخه سواری‌ خراسان رضوی گفت: توجه مجموعه شورای ششم برای اولین بار و به صورت ویژه به دوچرخه‌سواری بانوان بوده، علیرغم اینکه ممکن است در مضان اتهام باشند. در بودجه ۲۱ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت دوچرخه‌سواری بانوان در نظر گرفته شده است. مردان راحت‌تر از شبکه بایدو استفاده می‌کنند اما بانوان به دلایل متعدد از جمله حفظ جان و امنیت خود نمی‌توانند راحت استفاده کنند.

مجید طهوریان عسکری خاطرنشان کرد: نباید موضوع دوچرخه سواری بانوان در محیط‌های امن را فراموش کنیم. دختران ما دوچرخه‌سواری را دوست دارند اما به دلیل اینکه محیطی امن وجود ندارد از این ورزش محروم هستند. معاونت عمران و شهردار باید ویژه‌تر برای توسعه زیرساخت دوچرخه‌سواری بانوان اقداماتی را در نظر بگیرند. از شهردار می‌خواهم قول باشگاه دوچرخه‌سواری بایدو را بدهند، هزینه زیادی ندارد. اجازه ندهیم دوچرخه‌سواران ما به استان‌های دیگر بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->